Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lotny
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: się biorą dzieci :)
|
Wysłany: Nie 11:47, 05 Sie 2007 Temat postu: CESSNA 150 L |
|
|
Myślę że warto poświęcić temu maluszkowi oddzielny temat. Samolot jak już pisałem jest niemal doskonały. Jeszcze muszę poszukać dobrych dźwięków, bo obecne to nieporozumienie.
Mam pewne uwagi jeśli chodzi o prędkość samolotu. W instrukcji [link widoczny dla zalogowanych]
piszą że samolot przy 75% mocy powinien śmigać 117mph (mil na godzinę, nie węzłów) , czyli 187 km/h (101 kts) (zuborzyć mieszankę, wytrymować, moc 2000-2750 rpm).
Niestety ta cessenka u mnie rozwija z ledwością 106 kts na full otwartej przepustnicy. Przy 75% mocy samolot leci niemal na zakrasie prędkości dla wychylonych klap-coś koło 85 kts.
Jeśli ktoś posiada ten samolot nie sprawdzi u siebie czy ma podobny problem.
I jeszcze dodam screeen. Proszę spojrzeć na prędkościomierz, obrotomierz 2100 RPM i mixture na 80%. Wysokość 2500 FT.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Lotny
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: się biorą dzieci :)
|
Wysłany: Nie 17:45, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
I co... nikt cessny nie ma
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CHESTER
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: EPLR
|
Wysłany: Nie 22:47, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Marcin jak na załączonym obrazku widać przepustnica jest na full, mieszanka też, wysokość 2000FT, wznoszenie 0 a prędkość 106 kts. Najpierw paliwa miałem 50%, potem zmniejszyłem ilość paliwa na 20% czyli w sumie jakieś 5 galonów ale praktycznie nic nie zyskałem. Tak sobie pomyślałem, że może ta instrukcja jest do jakiejś innej wersji C-150. Bo jest ich kilka, może różnią się silnikami?? Nie wiem tego ale przypuszczam, że tak jest wewntualnie troszke skopany model lotu
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lotny
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: się biorą dzieci :)
|
Wysłany: Nie 23:54, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Na pl-vacc ktoś napisał że ten samolot jednak TAK MA .Troszke mi ulżyło- bo wiem że jest wporządku. Tylko tak lecieć 90 kts to trzeba mieć cierpliwość
Piotrek, na prędkościomierzu masz napis 106 kts. Klikałem kilka razy po "budzikach" i tylko na zegarku mam takie żółte cyferki. To gdzieś w opcjach się zaznacza Jeszcze ciekawa sprawa że kluczyka w stacyjce nie mogę przekręcić.... ehhh
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CHESTER
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: EPLR
|
Wysłany: Nie 23:59, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Te cyferki uzyskuje poprostu dzięki jednemu kliknięciu lewym klawiszem myszki na prędkościomierz... Jeśli sie nie pojawi nić moja rada brzmi: Zmień myszke hehe (żart)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Janek
Administrator
Dołączył: 02 Sie 2006
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 0:35, 06 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Lotny, pierwszy ktos napisal na FMA.
Ten samolot lata gora 80-90 wezlow.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CHESTER
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: EPLR
|
Wysłany: Pon 1:05, 06 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Janek napisał: | Lotny, pierwszy ktos napisal na FMA.
Ten samolot lata gora 80-90 wezlow. |
A co to ma do rzeczy kto pierwszy napisał i gdzie?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lotny
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: się biorą dzieci :)
|
Wysłany: Pon 12:37, 06 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Janek napisał: | Lotny, pierwszy ktos napisal na FMA.
Ten samolot lata gora 80-90 wezlow. |
Wiem widziałem, dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
 |