Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy pojawisz się na przelocie EPNT-EPNL? |
Tak |
|
81% |
[ 13 ] |
Nie |
|
18% |
[ 3 ] |
Nie wiem |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 16 |
|
Autor |
Wiadomość |
Barthez
Administrator
Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Czw 16:53, 14 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Ja proponuje 300m AGL = 1000 feetow |
Hehe, im wyżej, tym piękniejsze są panoramy, im niżej zaś, piękniejsze są widoki otaczających nas blisko gór. Sami wybierzcie Poza tym wątpie, aby każdy się stosował co do przelotowej. Będą zapewne momenty, gdy będziemy lecieć 300m AGL, i będą momenty ( przelot na etapie 2) gdy będziemy lecieć wyżej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
MatiX
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Czw 19:15, 14 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Witam!
Co do samolotu to polece An-2 albo deafulową cessna
P.S.
Dobry pomysłz tym zlotem, mam nadzieje że dużo osób sie pojawi
|
|
Powrót do góry |
|
 |
0wojtas01
Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: EPBP
|
Wysłany: Czw 19:16, 14 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Ja proponuje 300m AGL = 1000 feetow |
jeszcze komuś majtki zerwe z suszary moim wiatrakiem [/quote]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piterson
Dołączył: 02 Sie 2006
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: EPBC
|
Wysłany: Czw 22:34, 14 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Ja polecę Zlinem 43. Start o 21.00 z EPNT, a jaki ustawiamy czas w FS? Wypadałoby zsynchronizować zegarki... ale to pewnie zrobimy przed samym startem - czy tak? Rozumiem, że z pasa 30 EPNT startujemy bez względu na warunki pogodowe.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
0wojtas01
Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: EPBP
|
Wysłany: Pią 0:33, 15 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
numer pasa od wiatru zależy,jak najbardziej pod wiatr,może tak świtem wyruszymy?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rafał
Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: EPKK
|
Wysłany: Pią 12:24, 15 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Jak narazie udało mi się wyłowic następujące, nie defaultowe samoloty jakie sie jutro pojawią:
Cessna 152 ACM
[link widoczny dla zalogowanych]
panel- [link widoczny dla zalogowanych] plik cg152p2.zip <----wzięte z posta luk'a
DA-20-80 "Katana"
"Real Air Scout'
AN-2 by Xomer
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zlin 43
[link widoczny dla zalogowanych]
a reszte sami sobie poszukajcie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek
Dołączył: 01 Wrz 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:52, 15 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Jak zdaze wrócic z roboty to polece pewnie AN2 by xomer
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Janek
Administrator
Dołączył: 02 Sie 2006
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:10, 15 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Godzina planowanego startu: 21:00 |
To jest planowana godzina startu wiec prosze sie ustawic na lotnisku odpowiednio wczesniej. np. o 20:35.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
luk
Dołączył: 29 Lip 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno EPKR
|
Wysłany: Pią 23:33, 15 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Przeleciałem jeszcze raz dokładnie trasę i zauwazyłem pewną pomyłkę w opisie
Cytat: |
Lecąc troszkę dalej naszym oczom ukażą się ciekawo wyglądające dwie góry.......
[link widoczny dla zalogowanych]
|
No i przed tymi górami to już jest Mszana Dolna, przyjrzyj się mapie. Potem za Mszaną tory idą na lewo od lewej góry, a droga pomiędzy górami.
Cytat: |
Lecąc dalej napotkamy drogę przecinającą tory- Jesteśmy w Mszanie Dln i ukończyliśmy drugi etap.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Na powyższym screenie to jest już Limanowa, a droga o która dołacza i przecina tory to droga 965 z Bochni.
Cytat: |
[link widoczny dla zalogowanych]
|
To jest rozwidlenie zaraz za Limanową (nie Mszaną) tory idą w lewo, droga w prawo.
ps. no i wychodzi teraz kto robi loty zapoznawcze z mapkami ostatnio był taki temat http://www.wirtualnyaeroklub.fora.pl/viewtopic.php?t=120
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Barthez
Administrator
Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Sob 11:44, 16 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Ja również przeleciałem trasę raz jeszcze i muszę przyznać Ci rację. Popełniłem błąd, gdyż zainstalowałem jakiś pakiet dróg z Avsimu, który musiał poprzemieszczać mi lokację standardowych szos i torów kolejowych Po zrobieniu "formata" i zainstalowaniu fs'a jeszcze raz, jest tak jak mówisz. Big Thx- masz u mnie plusa . Proszę uznać powyższego posta jako update do trasy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mateusz
Administrator
Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sob 11:47, 16 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Cessna 152:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
0wojtas01
Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: EPBP
|
Wysłany: Sob 14:06, 16 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
jest jakaś poprawka do tej cessny pod FS2004 usprawniająca jej działanie?z tego co znalazłem to jedynie pod FS2002
|
|
Powrót do góry |
|
 |